Cost campanie SEO - Cat te Costa sa Ajungi pe Prima Pagina Google in [2024]? Ghid Complet Preturi SEO in Romania.

Cauti informatii despre cost campanie SEO in 2024? Clasarea pe prima pagina a rezultatelor Google ramane un obiectiv principal daca ai o afacere online. Costurile unei campanii SEO pot varia, dar este important sa stii daca platesti pretul corect pe ce primesti. Vrei sa stii cum ajungi numarul 1 pe Google? Iti spunem noi!

Cu atatia experti SEO inchipuiti aparuti peste noapte, pericolul este sa platesti o campanie SEO care nu-ti aduce rezultate. Acest ghid iti va oferi o perspectiva asupra preturilor estimative aferente serviciilor SEO in Romania. In plus, vei vedea care sunt factorii care influenteaza costul unei campanii SEO probitabile. Continua sa citesti ca sa stii totul despre costurile CORECTE pentru servicii de optimizare site. 

Cost campanie SEO - cat te costa sa ajungi pe prima pagina Google in 2024.

Cost campanie SEO - Ce vei putea citi in acest ghid?

SEO sau optimizarea pentru motoarele de cautare a devenit un pilon esential in peisajul digital. In 2024 interesul fata de campaniile SEO este in continua crestere. Daca te-ai intrebat vreodata cat te costa sa ajungi pe prima pagina Google in Romania in 2024, acest ghid complet cu preturi campanii SEO iti va oferi informatiile pe care le cauti.

Vom explora detalii despre cost campanie SEO, procedurile corecte SEO, informatii esentiale despre SEO, cum sa alegi expertul potrivit, plus cum iti atingi obiectivele printr-o strategie SEO corecta. Hai sa incepem! Iata cuprinsul ghidului nostru. Continua sa citesti, sau sari direct la sectiunea care te intereseaza:

Ce este SEO?
Cost campanie SEO in Romania
Costuri estimative campanie SEO
Cum se face o campanie SEO de succes si ce presupune aceasta?
Cum alegi expertul SEO potrivit si platesti pretul corect pentru o campanie SEO?
Obiective în Campaniile SEO – Dicolo de cost campanie SEO…tu stii ce platesti?
Factori care Influenteaza Costul unei Campanii SEO in Romania
Cum Afecteaza Bugetul Afacerii Tale Costul unei Campanii SEO
Masurarea succesului campaniei SEO

Ce este SEO?

 

SEO este o practica strategica ce vizeaza cresterea vizibilitatii unui site pe paginile cu rezultate ale motoarelor de cautare. In era digitala, unde concurenta online este acerba, SEO devine un instrument esential. In plus, prin SEO atragi traficul potrivit. Sigur, poti investi in Google Ads, caz in care te situezi pe prima pagina in doar cateva ore. Aceste reclame sunt adesea scumpe, iar, daca ai o afacere la inceput, nu vei putea plati sute sau zeci de mii de lei lunar pe atragerea unui singur client. Pana la urma obiectivul oricarui business durabil este atragerea ORGANICA a clientilor.

Alfel, vei ajunge in situatia in care investesti enorm in reclame si peste 2-3 ani. Dar, cand vine vorba despre cost campanie SEO, investitia merita 100% pe termen lung. In timp, vei atrage pe site DOAR oameni interesati deja de produsele si serviciile tale. Deci, nu o sa mai fie nevoie sa rulezi reclame ca sa te situezi pe primele pozitii in Google. Prin servicii SEO efectuate corect ajungi primul si te mentii acolo!

Cost campanie SEO in Romania. La ce preturi sa te astepti?

Costurile unei campanii SEO in Romania pot varia. Factorii care influenteaza tarifele SEO sunt numerosi. Complexitatea industriei, nivelul concurentei, sau obiectivele stabilite, aceste elemente fac ca pretul serviciilor SEO sa fie variabil. In 2024, observam o tendinta catre tarife competitive la serviciile SEO in Romania. 

Acest lucru este datorat, in principal cresterii numarului specialistilor SEO. Dar, faptul ca exista multi specialisti SEO nu inseamna ca vei obtine rezultate. Inainte sa platesti orice cost campanie SEO, este crucial sa intelegi cum alocarea bugetului tau poate influenta semnificativ rezultatele. 

O investitie bine plasata poate genera un ROI foarte bun, in timp ce o abordare incorecta iti afecteaza negativ resursele financiare. In plus, procedurile SEO incorecte risca sa te afunde mai mult in rezultatele Google. 

Costuri estimative campanie SEO in Romania [2024]

 

In functie de stadiul curent al website-ului tau, nivelul competitiei si obiectivele tale, in Romania vei gasi trei categorii principale de pret:

1. Cost campanie SEO pe ora: intre 200 si 600 de lei. Nu-ti recomandam aceasta varianta, deoarece se poate sa ai nevoie de foarte multe ore de optimizare, deci vei ajunge sa platesti enorm.

2. Cost campanie SEO pe luna: intre 600 si 12000 lei/luna. Variatia e atat de mare, deoarece pretul SEO lunar este strans legat de marimea site-ului tau si competitia din domeniul tau. Cu cat site-ul tau este mai mare si cu cat competitia ta este mai mare, cu atat pretul pentru servicii SEO creste.

3. Cost campanie SEO la rezultate. Desi suna tentant, aceasta optiune este adesea in oferta incepatorilor in domeniul SEO. Dorind sa-si mareasca portofoliul, acestia vor incasa “la rezultat”, dar, te poti trezi ca dupa multe luni site-ul tau sa fie si mai jos in rezultate sau sa nu avanseze deloc. 

In plus, o astfel de optiune nu este fezabila daca exista o strategie de backlinks buna. Link-urile plasate pe alte site-uri plus advertorialele de calitate costa, deci cine-ti ofera ‘plata la rezultat” va omite aceasta parte importanta in SEO, sau iti va plasa link-uri pe site-uri dubioase.

Cum se face o campanie SEO profitabila si ce presupune aceasta?

Asa cum am mentionat deja, inainte sa platesti un cost campanie SEO este vital sa intelegi ce presupune procesul de optimizare site. Altfel, risti sa dai banii pe servicii SEO care nu-ti aduc rezultate. 

Asadar, am impartit o campanie SEO in cateva etape principale, cu preturi estimative la fiecare dintre ele. Bineinteles, daca alegi un abonament lunar de servicii SEO aceste costuri vor fi semnificativ mai mici.

Analiza Initiala si Audit SEO

Primul pas in orice campanie SEO este analiza initiala. Se poate ca ai auzit deja despre auditul SEO al site-ului tau. Costurile acestuia pot varia intre 500 si 2000 lei, in functie de complexitatea site-ului, dimensiunea acestuia si nivelul de detaliu al analizei. Totusi, tine cont ca nu foarte multi “experti” SEO stiu sa faca un audit. Majoritatea ti-l ofera chiar “gratuit”. Insa, un audit seo profesional implica minimum 20 de ore de analiza si cercetare. 

Ca sa-ti faci o idee, auditul tau TREBUIE sa contina: analiza detaliata a situatiei actuale si problemelor curente de pe site-ul tau (inclusiv din strategia de marketing curenta), avatarul clientului tau, cuvintele cheie optime, strategie backlinks, strategie continut (vocea brandului, subiecte abordate etc.), obiective trimestriale cu KPI-uri (indici de masurare) pentru fiecare obiectiv. 

Nu accepta sa incepi o campanie SEO daca cel/cei cu care lucrezi nu-ti ofera un audit complex, adica o baza CLARA a procesului de servicii SEO pentru care achiti costul stabilit.

cost campanie SEO

Cost campanie SEO – Optimizare On-Page

Optimizarea on-page include optimizarea continutului, a meta-descrierilor, a tag-urilor si a altor elemente de pe site. Aceasta etapa poate costa intre 1000 si 5000 de lei, in functie de dimensiunea si complexitatea site-ului. 

De obicei, aceasta etapa se face in prima luna contractuala. Dar, SEO presupune monitorizare si eforturi constante. Algoritmii motoarelor de cautare se schimba frecvent, deci echipa SEO cu care colaborezi trebuie sa-ti includa in oferta si un cost campanie SEO care contine monitorizare si actualizari lunare.

Cost campanie SEO – Cercetare Cuvinte-Cheie

Determinarea cuvintelor-cheie relevante pentru afacerea ta este cruciala. Costul pentru cercetarea cuvintelor-cheie variaza intre 800 si 3000 de lei, in functie de numarul de cuvinte-cheie si nivelul de concurenta. 

La SEO PRO avem si pachete de pret care includ un numar limitat de cuvinte cheie, dar si pachete nelimitate. Personal, prefer sa lucrez pe un numar nelimitat, deoarece, volumul cautarilor si interesul oamenilor se schimba constant. Se poate ca intr-o luna sa identific cuvinte cheie noi, si voi dori sa le includ in strategia SEO. Inca un aspect de care trebuie sa tii cont este ca NU TOATE CUVINTELE CHEIE SUNT UTILE. 

Cu cat AI-ul castiga tractiune, din ce in ce mai multi oameni vor primi raspunsuri generate de AI de la motoarele de cautare. Deci, nu vor mai avea nevoie sa viziteze un website. Asadar, strategia ta de cuvinte cheie trebuie sa le includa pe acelea care au interes de cumparare, si competitie mica/medie, astfel incat sa poti urca rapid in rezultate, si sa ai trafic interesat de a achizitiona de la tine.

cost campanie SEO

Cost Campanie Link Building

Construirea de legaturi de calitate poate implica costuri variabile. De la 1000 de lei pentru campanii mai mici si locale, pana la 10.000 de lei sau mai mult pentru campanii nationale sau internationale. 

Ce inseamna link building? in termeni simpli, sunt link-uri de “recomandare” pentru website-ul tau, plasate pe website-uri cu autoritate si relevanta. Si-n acest caz, nu toate link-urile sunt bune. 

De fapt, Google pune accent mai mare pe calitate, decat pe cantitate. Majoritate agentiilor si “expertilor” SEO inchipuiti, iti vor plasa link-uri pe site-uri de duzina. Daca le verifici, vei vedea ca sunt site-uri exclusiv pentru aceasta procedura, deci complet irelevante si daunatoare pentru campania SEO pe care o derulezi. 

In schimb, colaboreaza cu o agentie SEO care identifica website-uri vizitate de clientii tai potentiali, scrie continut de calitate si aduce valoare afacerii tale prin plasarea de link-uri puternice, relevante pentru Google.

Cost Creare Continut de Calitate

Ca tot am mentionat continutul, hai sa discutam putin despre acesta. Producerea de continut de calitate este esentiala pentru SEO. Practic, Google te va plasa mai bine in rezultate daca site-ul tau ofera valoare si e relevant pentru cautarile pe care le fac oamenii in motorul de cautare. 

Un creator de continut care stie SEO, scrie si pentru clientii tai si pentru motoarele de cautare. Strategiile corecte SEO iti aduc trafic de calitate pe site. Dar, daca nu poti convinge vizitatorii sa-ti devina clienti, SEO nu va genera vanzari. 

De aceea, costurile pentru crearea de continut de calitate variaza intre 500 si 1500 de lei pe articol sau pagina.

Sfat PRO cand cauti cost campanie SEO: Evita solutiile ieftine!

 

Alegerea solutiilor de SEO bazate doar pe criteriul pretului poate duce la rezultate sub asteptari. Este important sa acorzi atentie si calitatii serviciilor oferite de specialistii SEO. Un expert SEO bine pregatit si experimentat poate sa aduca mai multa valoare afacerii tale, justificand astfel o investitie mai mare. Dar, exista si pachete de servicii SEO cu costuri accesibile. mai ales cand le raportezi la rezultatele pe care SEO le poate aduce afecerii tale, pe termen lung. Vezi aici pachete SEO care incep de la doar 2800 lei/lun!

Cum alegi expertul SEO potrivit si platesti pretul corect pentru o campanie SEO

Cum stii ca ai obtinut un cost campanie SEO corect? In primul rand, fereste-te de agentii care nu sunt transparente, nu au recomandari de la clienti, sau care nu sunt pe prima pagina a rezultatelor. Daca o agentie sau un expert SEO nu a reusit sa-si plaseze propriul website in primele rezultate Google, este clar ca nu stie cum sa faca asta nici pentru tine. Iata alte cateva sfaturi pentru a face alegeri informate:

Analizeaza Experienta si Portofoliul: clientii anteriori plus rezultatele obtinute acestora ofera o imagine clara asupra competentelor sale. Opiniile clientilor anteriori insotite de recomandarile altor antreprenori din industrie sunt esentiale.

Actualizare Constanta: SEO este un domeniu in continua schimbare. Inainte sa incepi o campanie SEO asigura-te ca expertul este la curent cu cele mai recente tendinte, algoritmi, tehnologii etc.

Comunicare Eficienta: un expert in optimizare website trebuie sa fie un comunicator bun. Comunicarea transparenta cu tine este esentiala pentru a intelege si impartasi strategiile din cadrul unei campanii SEO.

Stabilirea Pretului Corect pentru o campanie SEO


Cand derulezi o campanie SEO bugetul face diferenta. Daca esti la inceput de drum, clar esti tentat sa gasesti un cost campanie SEO cat mai mic. Dar, inainte de a stabili un buget, clarifica obiectivele tale. Cu cat sunt mai precise, cu atat ii este mai usor unui expert sa propuna o strategie adecvata. 
Fiecare afacere are nevoi unice. Ofera expertului toate informatiile necesare, deoarece acesta trebuie sa inteleaga nivelul de complexitate al proiectului.

Realizeaza o cercetare a preturilor aferete serviciilor SEO in piata. Asigura-te ca preturile propuse sunt competitive si reflecta calitatea serviciilor oferite. Un expert SEO de incredere ofera o structura de tarifare clara si transparenta, explicand fiecare cost asociat cu campania derulata. In functie de bugetul disponibil, poti negocia anumite aspecte ale campaniei. Un expert flexibil este deschis la acomodarea nevoilor tale.

In final, stabileste un sistem de monitorizare a ROI-ului ca sa evaluezi eficacitatea campaniei SEO. Acest aspect te va ajuta sa justifici cheltuielile si sa ajustezi strategia, daca este necesar. Asigura-te ca toate detaliile, inclusiv obiectivele, tarifele, durata, serviciile furnizate etc. sunt stabilite intr-un contract scris. Acest document reprezinta un cadru clar, legal al colaborarii.

Obiective în Campaniile SEO - Dicolo de cost campanie SEO...tu stii ce platesti?

Inainte de a vorbi despre cost campanie SEO, sa vedem ce servicii platesti mai exact. In campaniile SEO, obiectivele reprezinta fundamentul pe care se construieste succesul. Platesti nu doar pe implementarea tehnica, ci vrei atingerea unor scopuri precise care contribuie la cresterea afacerii tale.

Investitia in SEO nu este doar despre vizibilitatea pe termen scurt, ci despre construirea unei prezente durabile. In plus, cand platesti un cost campanie SEO, procedurile trebuie sa asigure cresterea sustenabila a afacerii tale in mediul digital in continua schimbare. Iata cateva obiective cheie in campaniile SEO si motivele care fac investitia sa fie justificata:

1. Cresterea Traficului Organic pe Site

 

Atunci cand ajungi pe primele pagini Google, cresti sansele ca utilizatorii sa viziteze site-ul tau. Utilizatorii care gasesc site-ul tau prin cautari organice sunt mai interesati de produsele sau serviciile tale. 

Traficul din SEO este categoric superior celui din reclame. Prin reclame “impingi” oamenii sa-ti vada produsul/serviciul, chiar daca poate nu au nevoie de el in acel moment. Prin SEO, in schimb, atragi pe website-ul tau oameni care deja au o intentie de cumparare. Un expert SEO iti va selecta acele cuvinte cheie cautate, dar nus e va opti la atat. Se va asigura ca website-ul tau convinge vizitatorii sa lucreze cu tine.

2. Imbunatatirea Clasamentului pe Paginile de Rezultate ale Motoarelor de Cautare (SERP)

 

Utilizatorii au incredere in site-urile care apar in primele pozitii in SERP, iar clasarea in top sporeste increderea in brand-ul tau. A fi deasupra concurentei in rezultatele de cautare poate fi decisiv pentru atragerea atentiei clientilor potentiali. Gandeste-te la comprtamentul tau online.

De cate ori ai lucrat sau cumparat ceva de la un website aflat pe a treia sau a patra pagina a rezultatelor? De fapt, studiile arata ca peste 90% dintre cautarile Google merg exclusiv catre primele trei rezultate ale cautarii. 

3. Cresterea Constientizarii Brandului Online

 

Un loc prominent in rezultatele Google consolideaza o imagine pozitiva si relevanta pentru brand-ul tau. Utilizatorii care vad frecvent brand-ul tau in rezultatele de cautare pot dezvolta o recunoastere si incredere fata de brandul tau.

Studiile arata ca un consumator trebuie sa-ti vada businessul de minimum trei ori ca sa te tina minte. Cand vine vorba despre a face o achizitie, acestia au nevoie sa te vada de pana la 7 ori. Platind un cost campanie SEO ai grija ca agentia cu care lucrezi sa listeze constientizarea brandului ca un obiectiv important.

4. Cresterea Ratei de Conversie

 

Una dintre cele mai semnificative componente ale unei campanii SEO eficiente este capacitatea sa transforme vizitatorii pe site in clienti sau actiuni dorite. O pagina web bine structurata, cu un design atragator si o experienta de utilizator placuta, incurajeaza vizitatorii sa ramana si sa exploreze. Acest lucru creste semnificativ sansele dunei conversii. Paginile trebuie sa ofere continut clar si persuasiv, evidentiind beneficiile produselor sau serviciilor tale si indemnand la actiuni specifice.

Monitorizarea constanta a datelor, inclusiv a comportamentului utilizatorilor, a ratelor de conversie, pluc cea a surselor de trafic, ofera informatii valoroase pentru ajustarea strategiilor. Prin abordarea SEO cu accent pe cresterea ratei de conversie, nu doar ca aduci trafic pe site, dar iti maximizezi potentialul de transformare a acestui trafic in clienti sau actiuni relevante pentru afacerea ta.

5. Reducerea Costurilor de Publicitate

 

SEO furnizeaza trafic organic, eliminand costurile asociate cu publicitatea platita pe termen lung. O data ce ai atins clasari bune, investitia in servicii SEO este mai eficienta decat cheltuielile constante cu publicitatea platita.

In cadrul publicitatii platite, cum ar fi Google Ads, platesti pentru fiecare clic pe anunturile tale. SEO elimina aceste costuri per clic, oferind trafic fara a implica direct bugetul tau. Odata ce ai obtinut clasari bune in rezultatele organice, acestea sunt mai durabile in comparatie cu pozitiile obtinute prin publicitate platita, care pot varia in functie de buget si concurenta. Investitia in SEO contribuie la consolidarea pozitiei tale in clasamentele organice, fara a depinde de alocarea constanta a fondurilor pe publicitate platita.

Agentie servicii seo, optimizare site web, creare site web6. Adaptarea la Schimbarile in Comportamentul Cautarilor

 

SEO permite adaptarea la schimbarile in algoritmi si preferintele utilizatorilor, mentinand relevanta intr-un mediu digital in evolutie. Prin anticiparea si reactionarea rapida la schimbarile bruste in comportamentul cautarilor, esti mereu relevant.

Profesionistii SEO monitorizeaza constant modificarile in algoritmii motoarelor de cautare. Aceasta ajuta la intelegerea noilor cerinte, permitandu-ne sa ajustam strategia SEO in consecinta. Prin integrarea SEO in strategia ta digitala, te asiguri ca afacerea ta este pregatita sa se adapteze continuu la schimbarile in comportamentul cautarilor. Dar, mai ales, ramai relevant in fata evolutiei mediului digital. 

Factori care influenteaza costul unei campanii SEO in Romania

Costul unei campanii SEO in Romania poate fi influentat de mai multi factori. Intelegerea acestora este esentiala, ca mai apoi sa stabilesti un buget corespunzator care-ti aduce rezultatele dorite. Iata cativa factori cheie care influenteaza costul campaniilor SEO in Romania:

Concurenta in Industrie: Domeniile cu concurenta ridicata pot necesita resurse suplimentare ca sa depaseasca competitia si a ajunge in topul rezultatelor de cautare.

Obiectivele Campaniei: Setarea unor obiective clare, precum cresterea traficului sau imbunatatirea ratei de conversie, influenteaza complexitatea si costul campaniei.

Starea Actuala a Site-ului: Un site cu o arhitectura solida si continut calitativ poate necesita mai putine ajustari, reducand asltfel costurile serviciilor SEO.

Cuvinte Cheie Specifice: Alegerea cuvintelor cheie cu concurenta ridicata poate sa implice costuri mai mari astfel incat tu sa obtii clasari favorabile.

Este important sa discuti cu specialisti SEO cu reputatie in industria ta. Acestia vor  evalua nevoile specifice ale afacerii tale, si iti vor propune o evaluare detaliata a costurilor pentru campania ta SEO in Romania. Fiecare proiect este unic, iar abordarea trebuie sa fie adaptata la cerintele specifice ale industriei si ale site-ului tau.

Cum Afecteaza Bugetul Afacerii Tale Costul unei Campanii SEO

Costul unei campanii SEO poate avea un impact semnificativ asupra bugetului afacerii tale si trebuie gestionat strategic pentru a obtine cele mai bune rezultate. Iata cum poate afecta bugetul afacerii tale costul unei campanii SEO:

1. Investitie ca Oportunitate:
Bugetul alocat campaniei SEO poate reprezenta o investitie semnificativa. Este esential sa evaluezi capacitatea financiara a afacerii tale pentru a evita presiuni financiare nedorite. O investitie adecvata in servicii SEO poate avea un impact semnificativ asupra cresterii afacerii tale pe termen lung, generand trafic organic si consolidand pozitia ta in mediul online.

2. Return on Investment (ROI): Costul campaniei SEO trebuie sa fie evaluat in raport cu rezultatele obtinute. O crestere a traficului sau a ratei de conversie poate justifica investitia si asigura un ROI pozitiv. Implementarea unui sistem eficient prin care se monitorizeaza performant iti permite sa evaluezi impactul campaniei asupra obiectivelor stabilite.

3. Prioritizarea Bugetului: Alocarea bugetului trebuie sa fie aliniata cu prioritatile afacerii tale. Stabileste clar obiectivele, apoi, aloca resurse in mod strategic pentru a le atinge. Bugetul alocat pentru SEO trebuie sa fie parte integranta a strategiei de marketing, luand in considerare si alte canale prin care te promovezi.

4. Durabilitatea Strategiei: SEO este o strategie pe termen lung. Cheltuielile recurente pentru mentenanta si optimizare trebuie incluse in buget pentru a mentine performantele pe termen lung. Bugetul ar trebui sa permita adaptarea la schimbarile in algoritmi, tendinte in cautare si evolutia mediului online.

O abordare atenta si strategica a bugetului pentru o campanie SEO este cruciala pentru a maximiza impactul si pentru a asigura ca investitia ta aduce beneficii durabile afacerii tale online. Este recomandat sa consulti specialisti SEO pentru a stabili un buget realist si adaptat nevoilor specifice ale afacerii tale.

Masurarea succesului campaniei SEO

Masurarea succesului unei campanii SEO implica evaluarea multiplelor aspecte care reflecta impactul asupra vizibilitatii online, traficului si a obiectivelor stabilite. Sa te interesezi despre cost campanie SEO este doar primul pas. Ai grija ca expertul SEO cu care lucrezi sa includa indici de masurare concreti. Este esential sa adaptezi strategiile pe baza datelor colectate pentru a imbunatati constant performanta. Alfel, derulezi o campanie SEO fara sa ai nici un mod prin care sa o evaluezi.

Un expert SEO real utilizeaza instrumente SEO profesionale precum SEMrush si Ahrefs pentru a obtine o analiza detaliata! Nu te lasa pacalit. Nu lucra cu furnizori de servicii SEO care-ti dau rapoarte inventate, sau nu ti le dau deloc. Bineinteles, aceste instrumente premium costa. O agentie seo serioasa include costul acestora in costul campaniei SEO si este transparenta in privinta rezultatelor obtinute. Asta inseamna ca vei avea acces la platformele de raportare. Deci, atunci cand cauti cost campanie seo, ai grija ca acesta sa includa raportarea detaliata a statisticilor lunare.

Cost campanie SEO- Concluzie

Costurile unei campanii SEO trebuie privite ca o investitie in cresterea durabila a afacerii tale pe termen lung, generand trafic organic si consolidand pozitia ta pe piata. Determinarea costurilor unei campanii SEO in 2024 in Romania poate implica o evaluare atenta a multiplelor variabile. 

Totusi, alocarea unui buget adecvat este esentiala daca vrei sa beneficiezi de pe urma strategiei SEO. Investitia intr-o campanie SEO bine gestionata poate aduce rezultate semnificative pentru cresterea vizibilitatii, crescand totodata performantele afacerii tale online. Itir ecomandam o sedinta gratuita cu unul dintre consultatii SEO PRO. Acestia iti ofera o evaluare precisa a nevoilor afacerii tale si a bugetului corespunzator. Rezerv-o acum completand formularul de mai jos!

Care este scorul SEO al site-ului tau?

Analizam GRATUIT site-ul tau, apoi iti trimitem o lista cu problemele curente care impacteaza pozitionarea ta in rezultatele Google. In plus, primesti o estimare a duratei de timp si bugetului pe care ar trebui sa-l investesti cu o agentie SEO ca sa ajungi pe primele locuri!

Consultanta Gratuita Online

Completeaza formularul de mai jos si te contactam in cel mai scurt timp pentru a confirma programarea ta! Analizam GRATUIT afacerea ta si iti oferim 30 de minute de consultanta online (skype, zoom, whats app) in care disutam despre metodele de promovare care iti aduc rezultate in cel mai scurt timp!

Agentie servicii seo, optimizare site web, creare site web